Negende week Brazilie - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Albert Beek - WaarBenJij.nu Negende week Brazilie - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Albert Beek - WaarBenJij.nu

Negende week Brazilie

Door: Albert van Beek

Blijf op de hoogte en volg Albert

05 April 2014 | Brazilië, Belo Horizonte

Heey..
Afgelopen donderdag in de ochtend engelse les voorbereiden en aan de schoonmaak. Ook even samen met Jessica naar de bank.. tikt er een auto tegen de achterkant van dek ombi... deukje.. verder niets.
Na de lunch richting de gevangenis om daar les te geven... we waren ongeveer 30 min. Bezig en toen begon het te regenen. Dat geeft opzich niet zoveel alleen wel als het binnen ook begint te regenen :p
Erg jammer dat ik mijn camera niet mee naar binnen mag nemen.. aan het eind van de les stond het hele lokaal blank. Tussen de eerste en de tweede les even verkasd naar een ander lokaal ;) echt genoten van het lesgeven.. de jongens van deze gevangenis doen het best mee van iedereen! Echt tof!
'Savonds YWAM dienst in the light house.

Vrijdagsochtend heeft de staff altijd een meeting dus had ik mooi even de tijd om samen met Paulus Silas richting de kindercreche te gaan hier in de buurt.. rondleiding gekregen en de kids vermaken.
Om 18:00 samen met Helen richting the restauration house gelopen..daar verzamelen en met de hele club bidden.. daarna de straat op.
Toen we daar aankwamen waren ze aan het koken.. wel sfeer zo'n vuurtje.. eerst met zn allen samen zingen en bidden en daarna kletsen en voetballen.. skateboarden.. noem maar op. Toen kwam een van de kids op een brommer aanscheuren (12 jaar)had hij van zijn moeder weggejat... bij eerst beste rondje lag hij plat op de weg.. ging gelukkig goed, alle kids wilde achterop. Het feest was alleen wel over toen zn moeder de brommer op kwam halen.
Wat een beleving.. 'savonds om kwart voor 12 terug.. douchen en direct mn bed in.
Heb nog wat foto's geschoten.. zet dit weekend even op mijn blog.
Groetjes Albert