Afsluiting Brazilie - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Albert Beek - WaarBenJij.nu Afsluiting Brazilie - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Albert Beek - WaarBenJij.nu

Afsluiting Brazilie

Door: Albert van Beek

Blijf op de hoogte en volg Albert

03 Mei 2014 | Nederland, Apeldoorn

Heey mensen,

Hier ben ik weer, (veilig aangekomen in NL)Ben nu ongeveer een halve week terug in Nederland.
Blij om weer in Nederland te zijn. Alles voelt als nieuw.. weer wennen aan de luxe die we hier hebben.

Heb genoten van een supermooie tijd in Brazilië; een hoop mooie ervaringen kunnen opdoen daar... mis het nu alweer :(
Veel kunnen betekenen voor de kids daar... en zij voor mij!

Over de laatste twee weken geen verslag gedaan. Maar als je graag wilt weten wat ik gedaan heb mag je altijd mailen naar: albertvbeek@gmail.com

Ik ben God erg dankbaar voor de mogelijkheid om dit te doen; en voor mijn gezondheid en veiligheid. Ook heeft Hij voorzien in de nodige financiën... God is goed!!!

Bedankt voor jullie support! Groetjes Albert







Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Albert

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1719
Totaal aantal bezoekers 6421

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 29 April 2014

Reis Brazilie

Landen bezocht: