Tweede week Brazilie - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Albert Beek - WaarBenJij.nu Tweede week Brazilie - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Albert Beek - WaarBenJij.nu

Tweede week Brazilie

Door: Albert van Beek

Blijf op de hoogte en volg Albert

18 Februari 2014 | Brazilië, Belo Horizonte

Hey luitjes daar was ik alweer,
Ben nu aan het typen van uit het sorrow house omdat we in de Rock house al 3 dagen lang geen internet hebben :p

Vorige week woensdag een heerlijk dagje zwemmen gehad; 'smorgens met de kids (lifeguard spelen) en 'smiddags met de jongens.

Dag donderdag ben ik kwijt omdat mijn kladblok gisteren in de regen is blijven liggen. ;)

Vrijdags heb ik 'smorgens het huis schoongemaakt en ben ik 'smiddags samen met Fabricio (leider van the rock house) met de bus naar het centrum van Belo geweest voor wat formulieren.. helaas kwamen we er daar achter dat we 4 dagen te vroeg waren dus zijn we maar even door het centum gegaan (beetje winkelen en even wat eten).

Zaterdags is mijn vrije dag.. 'sochtens mijn badkamer schoongemaakt en 'smiddags met de metro naar de boulevardshopping geweest. (winkelcentum belo)... daarna met de taxi terug (als je het mij vraagt is dat de enigste goede chauffeur in brasil). (sinds 'savonds geen internet)

Zondags 'smorgens beetje bankhangen/chillen. 'smiddags naar het liberaty park geweest en daar in het museum heerlijke bak koffie gedaan!
'savonds met Fabricio naar de church geweest.. was echt genieten met braziliaanse muziekstijl.. na de tijd daar een hapje gegeten.

Gisteren 'sochtens gekookt. 'smiddags engelse les gegeven aan de jongensgroep en een potje met ze gevoetbald.
'savonds met Fabricio naar zaalvoetbal geweest. En de eerste Braziliaanse regen ervaren ;)

Vandaag 'sochtens de wijk ingeweest en de computerruimte schoongemaakt. 'smiddags zouden we een kidsgroup hebben maar vlak voordat we begonnen ging het regenen.. dus er was maar 1 iemand :p
Nu in the sorrow house internet aan het pakken en een vracht berichten beantwoorden... vanavond chillen.


  • 18 Februari 2014 - 22:58

    Rolof:

    Hi Albert. Tof om te lezen.

    Doe de groeten aan mijn nicht Trijnie van Eyck en aangetrouwde neef Nico

    Blessings

    Rolof

  • 19 Februari 2014 - 10:24

    Lotar:

    He Albert!


    klinkt goed! Herkenbaar hoor! Gaat wel weer kriebelen als ik het zo lees. Geniet er van, en vergeet BABY BEEF niet




    groet,
    Lotar

  • 21 Februari 2014 - 18:36

    Albert Van Beek:

    Heey..

    Als ik ze zie doe ik ze de groeten :p
    Haha nee die vergeet ik niet... moet ik anders wat voor jee meebrengen ;)

  • 23 Februari 2014 - 10:16

    Henk Robberaten:

    Ciao Albert,

    Gaaf man !!
    Vind het super dat je dit doet, dus enjoy it ok :)

    Groet
    Henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Albert

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 6427

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 29 April 2014

Reis Brazilie

Landen bezocht: