vijfde week Brazilie - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Albert Beek - WaarBenJij.nu vijfde week Brazilie - Reisverslag uit Belo Horizonte, Brazilië van Albert Beek - WaarBenJij.nu

vijfde week Brazilie

Door: Albert van Beek

Blijf op de hoogte en volg Albert

14 Maart 2014 | Brazilië, Belo Horizonte

Donderdag 6 maart
7:30 opstaan.. met de bus naar het rehabcentre ongeveer 2 uur met de bus. Daar op bezoek bij een man die Fabricio daar naartoe gestuurd had. Daar rondgeleid en samen met de bewoners bidden. Daarna met de bus terug naar 'huis'... tas pakken en naar supermarkt.. daarna na town centre shoppen mer Fabricio's moeder. 18:00 veerboot naar santos.. even wat eten en om 19:00 met de bus terug naar the Rock House 11 uur rijden.(ongeveer 1,5uur geslapen)

Vrijdag 7 maart
Om 6 uur terug in Belo Horizonte, en met de taxi naar 'huis'. Direct naar bed slapen... was doen/supermarkt/fotos doen.. eten dvdtje slapen.

Zaterdag 8 maart
'Sochtends notities doen.. en andrew wommack luisteren. Lunchen.. douchen en om half 5 met de dames naar de bios (12 years a slave kijken) maccen.. slapen.

Maandag 10 maart
Brood halen..koffie zetten. 8 uur intercession geven... boodschappen doen en koken (rijst en bonen). Na eten de keuken schoonmaken. Om 14:00 de jongensgroep: getuigenis gegeven. Daarna computerles.

Dinsdag 11 maart
Intercession..ontbijt. daarna leegstaande vrouwenkamers boven schoonmaken doek over het zwembad leggen samen met Fabricio.. 2 tellen van onbalans en ik lag er zelf ook in haha :p...Om 14:00 kids groep 2 engelse les.

Woensdag 12 maart
'Sochtens kids groep 1: (bijbelles) mijn getuigenis gegeven (vertaald door anna).. daarna met ze zwemmen soort van waterrugby gedaan mer de drie oudste jongens supergoeie tijd gehad.. gevoetbalt met de jongste jongens...tussen de middag lasagne gegeten. (Gezellig druk aan tafel6 peoples). heerlijk!! 'Smiddags jongensgroep engelse les en zwemmen eten douchen dvd'tje kijken met Joke en trouwkleding beoordelen... fun!!

Donderdag 13 maart
8:00 eerste volledige nederlandse intercession.. alleen joke was er :p.. 'sochtens verder met het schoonmaken van de leegstaande (toch volle) kamers. 'Smiddags aardappelpannekoeken.. heerlijk (de beste manier om te kunnen genieten van aardappels) 'smiddags zwemmen (ravotten.. bijna de hele kids groep om mn nek ;)) met kids groep nr.2daarna getuigenis geven.. waarna drie kids hun hart aan Jezus wilde geven en waarvoor ik mocht bidden voor doop in Heilige Geest.. zeer bevoorrecht.. genoten van deze heerlijke middag!

Dat was het weer... tijd gaat snel :p
Tot de volgende ronde!!

• 16 Maart 2014 - 13:26

Matthijs:

Hoi Albert,
    Vijf weken alweer, dat je daar in Zuid-Amerika zit. Wat gaat de tijd snel. Zo te lezen hoef je je geen moment te vervelen. Ik vind het leuk om jou óp afstand' te volgen en te merken dat het goed gaat. Veel zegen en nog een verdere fijne tijd. Ik hou je reisblog in de gaten! Zorg dat je gezond blijft, zo nu en dan fruit eet (dat is daar voldoende hè?) en weet dat je niet alleen bent!
    Groeten uit Nederland, waar het langzaam lente begint te worden.
    Matthijs.

• 16 Maart 2014 - 19:17

Vera :

Hoi!
    Leuk weer om te lezen :)
    Succes en geniet er van!
    Groetjes vera

• 17 Maart 2014 - 19:32

Chris Romy:

Hoi Albert
    Ik vind tof om te lezen wat je allemaal mee maakt in Brazilie
    geniet er van
    we zullen voor je bidden we wenssen je zegende dagen toe

groetjes chris en romy

• 21 Maart 2014 - 10:30

Inez Bolks:

Hoi Albert,

Leuk om te lezen dat je ervan geniet. Zo te lezen vliegt de tijd daar ook.
    Een hartelijke groet, Inez